از سرامیک بهسرام کاشان برای حیوانات خانه می سازند

مصالح ساختمانی مبتنی بر سرامیک عمر متوسطی بیش از یک قرن دارند و بهره وری منابع عالی در تمام مراحل چرخه عمر دارند. دوام آنها از بهینه سازی یک ماده خام با مزایای بسیاری برای بخش های ساخت و ساز و مسکن پشتیبانی می کند.

خواص منحصر به فرد سرامیک بهسرام کاشان  افزایش بهره وری انرژی و آسایش حرارتی در تمام اقلیم ها، انعطاف پذیری در برابر خوردگی و تطبیق پذیری – تضمین می کند که سرامیک ها همچنان نقش اساسی در بخش های ساخت و ساز و مسکن ایفا خواهند کرد.

تولید آجر و کاشی سقف یکی از شناخته شده ترین کاربردهای سرامیک است. آجرها و کاشی‌های سقف قرن‌هاست که به دلیل توانایی اثبات شده‌شان در محافظت از خانه‌ها در برابر عوامل محیطی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

کاشی‌ها و آجرهای سرامیکی به‌عنوان یک محصول بی‌اثر ساخته‌شده از مواد طبیعی، غیرسمی هستند، ترکیبات آلی فرار (VOCs) منتشر نمی‌کنند و آب و هوای داخلی سالمی را فراهم می‌کنند.

ایده آل برای مسکن پایدار، آجرها در برابر آتش بسیار مقاوم هستند و عایق صدا و ارتعاشات، الکتریسیته، الکترواستاتیک و تشعشعات یونیزان هستند.

کاشی های سرامیکی دیوار و کف که در تعداد بی پایانی از طرح ها و قالب ها ساخته شده اند، بر اساس 2000 سال سنت ساخته شده اند تا دوام، زیبایی شناسی و راه حل های فنی را در ساختمان های خصوصی و عمومی ارائه دهند.

کاشی های دیوار و کف دیگر تنها یک ویژگی تزئینی در داخل خانه ها نیست، بلکه در تامین بهداشت ضروری شده اند. نسل جدیدی از پوشش‌ها به کاشی‌ها این توانایی را می‌دهد که مواد آلی را که روی سطح آن‌ها می‌نشیند، از بین ببرند و آب را تشویق به سر خوردن می‌کنند، در حالی که کاشی‌های ضد باکتری با پوشش‌های سطح ضد باکتری فعال شده با نور، باکتری‌های بیمارستانی را از بین می‌برند.

کاشی‌های سرامیکی بسیار نوآورانه هستند: اشکال جدید ورق‌های سرامیکی شامل سرامیک‌های تقویت‌شده با الیاف، کامپوزیت‌های سرامیکی حاوی لایه‌های رسانا برای سیستم‌های گرمایشی، لایه‌های متخلخل داخلی برای عایق حرارتی و صوتی، و کاشی‌های نازک قوی و سبک وزن هستند که اثرات زیست محیطی کاشی‌ها را به حداقل می‌رسانند.