با ترشی فلفل می توانید کیک شکلاتی درست کنید

ترشی فلفل و کلم ترش فاقد چربی هستند هر کدام کم کالری هستند. در کل ترشی شوید بزرگ فقط 15 عدد؛ 7 در یک اونس فلفل ترشی؛ و 22 کالری در نصف فنجان کلم ترش.

ترشی و فلفل دلمه‌ای در ده‌ها گونه وجود دارد سیر، ترش و تند، شیرین، شیرین و تند، ملایم و محرک. خرد شده یا برش، آنها افزودنی های خوش طعمی را به دستور العمل های غذاهای رژیمی گاهی اوقات ملایم می دهند.

کلم ترش از کلم، سبزی چلیپایی که به عنوان یک مبارزه کننده با سرطان تبلیغ می شود، تهیه می شود. کلم ترش همچنین 25 درصد از RDA آمریکا از ویتامین C را در هر وعده نصف فنجان تامین می کند.

ترشی، فلفل دلمه ای و کلم ترش به عنوان پنج وعده توصیه شده میوه و سبزیجات در روز به حساب می آیند.

خوردن فلفل دلمه ای تند در واقع سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد. “گرمای” کپسایسین موجود در فلفل باعث ترشح بزاق و تعریق و ریزش بینی می شود. در غذاهای گیاهی نیز عالی است.

وقتی صحبت از راه‌هایی برای گنجاندن خیارشور، فلفل دلمه‌ای و کلم ترش در منوهای سبک و بدون چربی می‌شود، حد و مرز است. در اینجا چند ایده وجود دارد:

فلفل گیلاس ترشی خرد شده، گوجه فرنگی، پیاز، ریحان تازه و کدو زرد یک «سالسا» خوشمزه برای گوشت یا ماهی کبابی بدون چربی درست می کند.
تکه های ترشی شوید را به سالادهای ریخته شده برای طعم بیشتر اضافه کنید.

روی نان سبوس دار، خیارشور شوید سیر یا چیپس ترشی داغ با گوجه فرنگی و بوقلمون برش داده شده را لایه لایه قرار دهید. مایو را از دست نخواهید داد.

برای تغییر از پنیر و میوه، ترشی را به پنیر کوتیج کم چرب اضافه کنید و با فلفل موز ترشی تزیین کنید کلم ترش را در گوشت بوقلمون چرخ کرده بریزید. بافت، طعم و رطوبت را اضافه می کند.

کلم ترش را به انواع سبزیجات تازه رنگارنگ اضافه کنید تا سرخ کردنی آسان و خوش طعمی داشته باشید.

البته، یکی از بهترین راه‌ها برای شکل دادن به ترشی‌ها، خوردن آن‌ها به عنوان میان‌وعده است. آنها با کالری بسیار کم و طعم رضایت بخش، نهایت لذت بدون گناه هستند.