با خوردن کشمش زرد طلایی برای همیشه پیر می شوید

به طور کلی، و زمانی که مردم آن را در حد اعتدال مصرف کنند، کشمش زرد طلایی یک غذای سالم و خوشمزه برای افزودن به رژیم غذایی است. کشمش منبع خوبی از مواد مغذی ضروری، مواد معدنی و انرژی به شکل کالری و قند است.

کشمش خود یک میان وعده سریع و ساده در طول روز درست می کند. مردم می توانند از آنها به عنوان رویه ماست یا غلات استفاده کنند و همچنین می توانند آنها را در بسیاری از محصولات دیگر مانند محصولات پخته شده، مخلوط دنباله دار و گرانولا بگنجانند.

کشمش حاوی پلی فنول ها است که آنتی اکسیدان هایی هستند که ممکن است از سلول های چشم در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت کنند. این ممکن است به نوبه خود به محافظت از چشم ها در برابر اختلالات چشمی مانند دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن و آب مروارید کمک کند.

کشمش انگور خشکی است که میوه گیاه Vitis vinifera است. به همین دلیل، محتوای غذایی آنها مشابه انگور خواهد بود با این حال، برخی استثناها وجود دارد. به عنوان مثال، در حالی که هر دو منبع خوبی از آنتی اکسیدان های خاص هستند، کشمش ممکن است حاوی سطوح بالاتری نسبت به انگور باشد.

این به این دلیل است که فرآیند خشک کردن آنتی اکسیدان ها را حفظ می کند. همچنین خشک کردن به میزان قابل توجهی محتوای ویتامین C را کاهش می دهد یک وعده معمولی کشمش حدود 1 اونس، یک جعبه کوچک یا حدود 40 تا 50 گرم است.

کشمش حاصل از بین بردن رطوبت انگور است. کشمش استاندارد معمولاً از انگورهای بدون هسته به دست می آید، اگرچه می توان از اکثر انگورها کشمش تولید کرد.

در حالی که کشمش های خریداری شده در فروشگاه عموماً طبیعی و ارزان هستند و گزینه های ارگانیک در دسترس هستند، برخی از مردم ترجیح می دهند خودشان تهیه کنند. خوشبختانه، تهیه کشمش با استفاده از دستگاه خشک کن غذا یا اجاق گاز ساده و ساده است.