جدیدترین سرویس غذاخوری چینی مقصود با ارزان ترین قیمت در بازار

یک سرویس غذاخوری چینی مقصود تمام سفید چینی یا استخوانی کلاسیک، جاودانه و همه کاره است که برای هر مناسبتی قابل استفاده است. به گفته کارشناسان ما، غذا همیشه در یک بشقاب کاملا سفید به نظر می رسد زیرا طراحی آن عاری از حواس پرتی است.

چه به دنبال یک مجموعه کامل از ظروف غذاخوری روزانه باشید یا چند بشقاب برای یک جشن تعطیلات انتخاب کنید، ظروف سفید بهترین انتخاب است.

اگر هیچ‌کدام از انتخاب‌های ما با سبک شما مطابقت ندارد و ترجیح می‌دهید در اطراف خرید کنید، برای مشاوره بیشتر به بخش سایر ظروف غذاخوری که دوست داریم یا راهنمای خرید ظروف غذاخوری ما را ببینید.

با وجود هزاران الگو برای انتخاب، خرید مجموعه ای از ظروف غذاخوری می تواند کاری دلهره آور باشد. هدف ما یافتن بهترین وایت‌افزار برای کسانی بود که نمی‌خواهند بی‌پایان الگو را جستجو کنند و فقط می‌خواهند.

مجموعه‌ای همه کاره، مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت که ماندگار باشد ما ست‌هایی را در اولویت قرار دادیم که به اندازه کافی زیبا برای مناسبت‌های چینی مانند مهمانی شام، اما همچنین به اندازه کافی محکم و غیررسمی برای استفاده روزمره باشند.

ظروف غذاخوری را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد، اما ما به دلیل جذابیت زیبایی شناختی، انعطاف پذیری و کاربردی بودن، انتخاب خود را به چینی تمام سفید یا چینی استخوانی محدود کرده ایم.

ظروف غذاخوری خوب باید یک بوم خنثی برای هر وعده غذایی باشد: همانطور که سرآشپز اشاره کرد، یک بشقاب سفید ساده به غذا اجازه می دهد تا بیانیه ای داشته باشد به طوری که چشم ناهارخوری بدون حواس پرتی به سمت غذا کشیده شود.

ست‌های تزئین شده می‌توانند هیجان‌انگیز باشند، اما به احتمال زیاد با گذشت زمان قدیمی‌تر می‌شوند، بنابراین از آن‌هایی که هر طرحی داشتند اجتناب کردیم.

و اگرچه فکر می کنیم ظروف سنگی گزینه عالی دیگری برای ظروف غذاخوری روزمره است، اما معمولاً سفید نیست و از نظر سبک بسیار متفاوت است، بنابراین فراتر از پارامترهایی بود که برای این راهنما تعیین کردیم. با این حال، ما امیدواریم که این راهنما را در آینده گسترش دهیم تا گزینه‌های stoneware را نیز شامل شود.