جنبه مهم هویتی کفش کتانی در برنامه های تلویزیونی

کفش های کتانی مردانه می توانند در مورد سبک، تاریخ و حتی اجتماع باشند.

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کفش‌های کتانی برای «سرهای کتانی» جنبه مهمی از هویت آن‌ها را تشکیل می‌دهند، به‌ویژه برای مردان آفریقایی آمریکایی که در دهه‌های 1970 و 1980 بزرگ شده‌اند و علاقه‌مند به کفش‌های کتانی محبوب ستاره‌های هیپ هاپ و اسطوره‌های بسکتبال بودند.

در مجله Fashion and Textiles، محققان بینش جدیدی در مورد انگیزه ها، ترجیحات برند و ملاحظات هویتی Sneakerheads گزارش کردند.

این یافته ها در مورد کتانی چرم طبیعی از مصاحبه با 12 مرد در منطقه میانی اقیانوس اطلس در ایالات متحده، که بسیاری از آنها آفریقایی-آمریکایی هستند، و همه آنها خود را به عنوان sneakerhead معرفی می کردند، به دست آمد.

یافته‌ها به اطلاع‌رسانی تلاش‌های بازاریابی کمک می‌کنند و به پر کردن خلأ در ادبیات دانشگاهی در مورد این موضوع کمک می‌کنند.

Delisia Matthews، دستیار نویسنده اصلی این مطالعه گفت: به عنوان محققی که به رفتار مصرف کننده و روندهایی که در صنعت من در مد و پوشاک اعمال می شود، نگاه می کند، هر نوع گرایشی که در خارج از کشور توجه زیادی را به خود جلب می کند، به سمت آن کشیده می شوم.

استاد مدیریت برند کتانی چرم طبیعی مردانه نساجی و بازاریابی در کالج نساجی ویلسون دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی.

من می‌خواهم «چرا» پشت یک روند را بدانم.

چه چیزی افراد را تشویق می کند که دنبال یک روند خاص بروند؟

رانندگان و ترجیحات برند چیست؟

در این مقاله، محققان کتانی مردانه اسپرت تاریخچه فرهنگ فرعی Sneakerhead را شرح دادند و معنای یکی بودن را تعریف کردند:

علاقه شدید به تاریخچه کفش های کتانی، جستجوی مجموعه های کمیاب و منحصر به فرد کفش های کتانی و تحسین، جمع آوری و گاهی اوقات فروش مجدد کفش ورزشی.

  • منابع:
    1. Sneakerheads, Not Hypebeasts: Defining a Sneaker-Driven Sub-culture
  • تبلیغات: 
    1. اثرات کوچک قهوه بر سلامت فردی می‌تواند در مقیاس جمعیتی مهم باشد
    2. چگونه می‌توان یک دفتر کار کارآمد در خانه داشت؟
    3. در کوتاه ترین زمان با فروش 5 کالا به سود خوب برسید!
    4. ساده ترین روش برای میلیونر شدن!