خراب شدن محصولات شوینده ایرانی در کشتی

محصولات شوینده ایرانی مدرن دارای و گزینه‌های زیادی هستند اما به غیر از دمای آب، دو عملکرد اصلی طول چرخه و سرعت چرخه هستند.

طول چرخه اساساً فقط تایمر است و اگرچه چرخه‌های طولانی‌تر برای اقلام بسیار کثیف یا حجیم در نظر گرفته شده است، همیشه باید کوتاه‌ترین چرخه ممکن را برای انجام کار انتخاب کنید.

در واقع، ریچاردسون چرخه اکسپرس را بیش از چرخه های طولانی تر توصیه می کند. این چرخه کوتاه با لباس‌های شما بسیار مهربان‌تر از چرخه کامل است و به ماندگاری طولانی‌تر آن‌ها کمک می‌کند.

سرعت چرخه به سرعتی اطلاق می‌شود که ماشین لباس‌ها را به هم می‌زند یا می‌چرخاند و سپس به سرعت دیگری که با آن آب را از لباس خارج می‌کند. اینها رایج ترین هستند: به گفته کارشناسان، این همان چیزی است که باید بیشتر استفاده کنید.

برای توصیه ظرفیت مدل خاص خود، دفترچه راهنمای کاربر را بررسی کنید معمولاً 12 پوند لباس برای یک ماشین لباسشویی استاندارد، 15 تا 18 پوند برای لودر جلو و 20 تا 22 پوند برای یک لودر جلویی با ظرفیت فوق العاده بالا است.

اما متخصصان موافق هستند که خوب است که آن را به کره چشم بزنید. آل سلیمان می گوید: «تمام لباس ها باید به طور یکنواخت و آزاد در داخل دستگاه پخش شوند.

حجم زیادی از لباس های شسته شده نباید وان را بیش از سه چهارم پر کند. اگر لباس شما می تواند آزادانه بچرخد، باید خوب باشید.

هنگامی که مشکل شستن صحیح لباس های خود را پشت سر گذاشتید، نمی خواهید آنها را در فرآیند خشک کردن خراب کنید، بنابراین برچسب مراقبت را برای دستورالعمل ها بررسی کنید.

حتی اگر زمان بیشتری طول می کشد، هر متخصصی توصیه می کند که در صورت امکان خشک کردن هوا را انجام دهید. سوکولوفسکی می گوید:

استفاده از قفسه یا خط لباس مزایای قابل توجهی دارد. خشک کردن با هوا انرژی کمتری مصرف می کند، باعث صرفه جویی در هزینه، جلوگیری از چسبیدن ساکن و افزایش طول عمر لباس با کاهش سایش و پارگی ناشی از خشک کن می شود.