خمیر دندان کرست موجب کشتار جمعی از مردم شد

ساده ترین راه ها برای درخشان کردن دندان ها استفاده روزانه از نخ دندان، مراجعه منظم به دندانپزشک و مسواک زدن با خمیر دندان سفید کننده است. استفاده از خمیر دندان کرست می تواند به از بین بردن لکه های سطحی خفیف ناشی از چیزهای خوشمزه اما بد رنگی که ما هر روز مصرف می کنیم، مانند قهوه، چای و غذاهای تیره رنگ کمک کند.

مسواک زدن با یک خمیر دندان معمولی می تواند به تمیز و سفید نگه داشتن دندان های شما کمک کند. همه خمیردندان ها دارای مزایای سفید کنندگی ملایمی هستند.

عمل ساینده و پولیش حاصل از مسواک زدن به همراه تمیز کردن دندانپزشک حرفه ای روش های موثری برای از بین بردن برخی لکه های خارجی است.

خمیر دندان سفید کننده حاوی مواد شیمیایی یا پولیش اضافی است که به سفیدتر شدن دندان ها کمک می کند. دو بار در روز با یک خمیر دندان سفید کننده مسواک بزنید که به مبارزه با پوسیدگی و کاهش پلاک کمک می کند و نه تنها دندان های خود را سفید می کنید، بلکه مراقبت های دندانی خوبی نیز انجام می دهید.

شما می توانید از مسواک مانند برای آن عمل پولیش خاص استفاده کنید. با استفاده از فنجان های لاستیکی نرم برای نگه داشتن خمیر دندان سفید کننده و برس های پولیش برای از بین بردن موثر لکه، می توانید به راحتی رژیم روشن کننده را به سطح بعدی ببرید.

هر شش ماه یکبار به دندانپزشک خود مراجعه کنید. تمیز کردن منظم به از بین بردن تغییر رنگ دندان ها به دلیل عوامل خارجی لکه دار کمک می کند.

برای جلوگیری از بازگشت لکه ها، سعی کنید برخی از علل رایج تغییر رنگ دندان مانند شراب قرمز، قهوه، چای و تنباکو را کاهش دهید.

اگر ترک قهوه شما را به یک زامبی با چشم‌های تیره تبدیل می‌کند، پس از نوشیدن فنجان صبحگاهی به سادگی دهان خود را با آب بشویید می‌تواند به کاهش زردی دندان‌ها کمک کند.

اگر می خواهید گزینه های دیگری مانند سفید کننده در مطب یا ژل های سفید کننده را برای نتایج چشمگیرتر امتحان کنید، با دندانپزشک خود قرار ملاقات بگذارید. آنها با شما در مورد درمان های سفید کننده ای که برای لبخند شما مناسب هستند صحبت می کنند.