دوبند کشتی بچه گانه طول عمر را افزایش می دهد

در مورد دوبند کشتی بچه گانه سه گزینه دارند و هیچ چیز، بند ران یا شورت معمولی است.

یک jockstrap برای مدتی بسیار محبوب بود و حتی در رده‌های نوجوانان و تحصیلات اجباری، اما با گذشت زمان تغییر کرد و با گذشت سال‌ها محبوبیت آنها کمتر و کمتر شد.

امروزه، کشتی نوجوانان و مکتبی نیازی به استفاده از بند نیست، اما بریف های معمولی را به آنها ترجیح می دهند و مطلقاً هیچ چیز ندارند.
کشتی گیران ملزم به پوشیدن کفش های تخصصی هستند.

کفش‌های کشتی شبیه کفش‌های بوکس هستند، اما همچنان متفاوت هستند و تقریباً کاملاً با سایر لباس‌های ورزشی متفاوت هستند.

آنها سبک و انعطاف پذیر هستند، بنابراین امکان حرکت بهتر را فراهم می کنند، اما همچنان از مچ پا پشتیبانی قوی دارند، که در کشتی ضروری است.

اگر یک کشتی گیر روی کفش های کشتی خود بند داشته باشد، باید در طول مسابقه پوشانده شود تا از بین نرود و در مسابقه تداخل پیدا نکند.

در مورد هدگیر، استفاده از آن به طور کلی مورد نیاز نیست. این در کشتی دانشگاهی و دانشگاهی آمریکا مورد نیاز است، اما در سبک‌ها و مسابقات دیگر، جایی که اختیاری است، لازم نیست.

تمرکز اصلی این انواع مختلف هدگیر محافظت از سر در برابر صدمات جدی است، اما همچنین محافظت از کشتی گیران در برابر رشد گوش گل کلم است. ما قبلاً این موضوع را در جداگانه مورد بحث قرار داده ایم، بنابراین حتماً آن را نیز بررسی کنید.

همانطور که می بینید، لباس برای کشتی های آماتور بسیار خاص است تک به هر شکل و برش در کنار کفش های کشتی خاص یک ضرورت است. پوشاک اضافی معمولاً ممنوع است، در حالی که لباس زیر و روسری اغلب اختیاری هستند.

بسته به مکان، سبک و دسته بندی تفاوت هایی وجود دارد، اما اینها قوانین کلی هستند. کشتی از این جنبه خاص است، زیرا اکثر ورزش‌های رزمی و هنرهای رزمی دیگر بین آنها دستورالعمل‌های کلی مشابهی دارند، در حالی که اینها یک استثنا بسیار خاص هستند.

و این تحلیل ما از تجهیزات لازم برای کشتی آماتور را پوشش می دهد. امیدوارم از متن ما لذت برده باشید و دفعه بعد شما را ببینیم!