روشویی ضد زنگ در ساخت هواپیما فضایی کاربرد دارد

در یک حمام کوچک مانند یک نیم حمام یا اتاق پودر، فضا بسیار عالی است. بنابراین، ممکن است فقط بتوان حداقل فاصله ها را فراهم کرد.

در این حالت دقت کنید که خط مرکزی توالت حداقل 15 اینچ از نزدیکترین دیوار یا سینک فاصله داشته باشد. هجده اینچ ترجیح داده می شود. نصب سینک پایه می تواند به ایجاد احساس فضای بیشتر در این مناطق کوچک کمک کند.

روشویی ضد زنگ و رومیزی دستورالعمل های قرار دادن بین پیکربندی سینک یک و دو حوضه متفاوت است. این دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری بیشتر برای میزهایی اعمال می‌شود که در آن برش‌های سینک را می‌سازید.

اگر یک روکش روشویی حمام خریداری کنید، هیچ انتخابی برای قرار دادن بریدگی سینک نخواهید داشت زیرا آنها از قبل برش داده شده اند.

هنگام نصب دو حوضچه، آنها را حداقل 36 اینچ از یکدیگر فاصله دهید و از یک خط مرکزی تا خط مرکزی بعدی را اندازه بگیرید. این حداقل فاصله توصیه شده است تا کاربران بتوانند در صورت نیاز از هر دو سینک به طور همزمان استفاده کنند. این فاصله همچنین فضای کافی را برای لوله کشی زیر سینک فراهم می کند.

فاصله سینک حمام از دیوار سینک های حمام را در فاصله 20 اینچی از دیوار پشتی قرار دهید، توصیه می شود. حداقل حداقل 15 اینچ است.

این از نقطه مرکزی سینک تا دیوار اندازه گیری می شود. روشویی های حمام با سینک های از پیش برش خورده باید از قبل دستورالعمل های فاصله گذاری را رعایت کنند.

قرار دادن پیشخوان حمام از انسداد جلو پیشخوان حمام را حداقل 30 اینچ از هر انسداد جلویی، توصیه می شود، قرار دهید. حداقل 21 اینچ است. این از لبه کانتر تا لبه جلوی انسداد اندازه گیری می شود.

برای اکثر کاربران حمام، نمی توان فضای جلوی توالت زیادی داشت. هنگام استفاده از توالت، تمیز کردن توالت و عبور از جلوی توالت برای ورود یا خروج از حمام به فضایی در جلوی توالت نیاز دارید.

حداقل 21 اینچ توصیه شده توسط NKBA را حداقل مطلق در نظر بگیرید. با محبوبیت توالت های مسکونی کاسه ای بلندتر، باید مطمئن شوید که فلنج توالت دارای فضای اضافی است.

سعی کنید در صورت امکان، توالت را به جای اتصالات رو به دیوار یا درب باز قرار دهید. به طور کلی، این امر فضای خالی کافی در مقابل توالت را تضمین می کند. برای حمام های دیگر، فضای جلویی 30 اینچی را برای توالت در نظر بگیرید.