سایبان میوه جمع کن | ساخت سایبان های مورد استفاده در باغداری

سایبان میوه جمع کن از جمله وسایل و تجهیزاتی است که در مزارع مختلف کشاورزی به کار می رود. این سایبان ها در اشکال مختلف و با استفاده از مواد اولیه متفاوت تهیه می شوند که هر کدام دارای کاربرد خاص خود می باشند. این سایبان ها شکل توری داشته که توسط شرکت های مختلف تولید می شود. از این وسیله می توان برای جمع آوری انواع محصولات باغی و زراعی استفاده نمود. از جمله مزایای این سایبان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در نیروی انسانی و کارگر
  • سلامت محصول 
  • بهداشتی بودن و افزایش کیفیت محصول
  • کاهش ضایعات محصول به صورت قابل توجه

مزایای فوق از جمله مهمترین ویژگی های استفاده از این کالا می باشد. از این رو کشاورزان و باغداران میوه می توانند با خرید نوع مناسب در عرض و متراژ مورد نیاز و با توجه به مساحت باغ و زمین خود آن را تهیه نمایند. از طریق شناسایی شرکت های تولید کننده این تجهیزات مانند شرکت ایران سایه خرید آنها به راحتی امکان پذیر است. خرید این کالا بسته به توان و قدرت خریدار به شکل اقساطی و همچنین به صورت نقدی ممکن است. از این رو می توان نمونه های گوناگون آن را سفارش داد و با توجه به کاربرد و استفاده ای که از آن می شود، آن را در مکان مورد نظر نصب نمود.

سایبان میوه جمع کن | ساخت سایبان های مورد استفاده در باغداری

ویژگی های یک سایبان با کیفیت

ویژگی های یک سایبان با کیفیتتولید و ساخت سایبان های مختلف مانند ساخت سایبان چتری، سایبان برزنتی و سایه بان طلقی از جمله تولیدات شرکت های فعال در این زمینه است. این کالا با ویژگی های مختلفی قابل ساخت است که معمولا از سوی کشاورزان و باغداران به تولید کنندگان سفارش داده می شود. از جمله ویژگی های این سایبان ها عبارت است از:

  • تولید در عرض های متنوع مانند ده، پنج، هشت، شش، پنج، چهار، و دو متری
  • قابلیت سفارش در طول های مختلف
  • تولید در رنگ های سبز و سفید
  • دارای لبه های مستحکم
  • با دوام 
  • سبک و قابل حمل
  • قابلیت استفاده و نصب آسان 

برخی از این سایه بان ها خاصیت آنتی یو وی نیز داشته و به رنگ سفید تولید می شوند. از آن جا که انواع سیبان ها در محیط های روباز و فضای آزاد مورد استفاده قرار می گیرند از این رو انتخاب مدل مناسب با قیمت مناسب در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است. مثلا قیمت سایبان بازویی، قیمت سایبان دستی ماشین، قیمت سایبان مغازه و انواع پارچه چتری به کار رفته در این زمینه متفاوت می باشد. ویژگی های فوق مهمترین مشخصات این سایه بان هاست که در هنگام خرید و سفارش باید به آن توجه شود. 

سایبان میوه جمع کن چیست ؟

سایبان میوه جمع کن چیست ؟سایبان های میوه جمع کن از جمله وسایلی هستند که برای جمع کردن میوه مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر جمع کردن میوه از این سایبان ها می توان برای محافظت از انواع درختان میوه نیز استفاده نمود. این سایبان ها در  متراژ های مختلف و در انواع شکل های متنوع تولید می شوند که با مراجعه به بازار و مراکز فروش می توان انواع سایبان میوه جمع کن را مشاهده نمود. فروش سایبان میوه جمع کن در رنگ های سفید و سبز صورت می گیرد که انتخاب این رنگ ها به سلیقه خریدار بستگی دارد. برای خرید سایبان میوه جمع کن ارزان می توان از انواع کارکرده و دست دوم آن که از لحاظ فیزیکی سالم باشد است استفاده نمود. روش دیگر نیز اجاره چتر سایه بان  انواع این سایبان ها قابل حمل بوده و به راحتی از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال داده می شوند. قیمت انواع سایبان میوه جمع کن قابل حمل را می توان از شرکت های سازنده و تولید کننده یا مراجعه به بازار های فروش استعلام نمود. خرید این سایبان ها در انواع مختلف و متراژ های مناسب مورد نظر خریدار امکان پذیر می باشد. شرکت های تولید کننده معمولا نصب این تجهیزات را نیز بر عهده می گیرند.

تهیه سایبان برای مشاغل مختلف

تهیه سایبان برای مشاغل مختلفیکی از مزیت های انواع سایبان های تولید شده که در بازار به فروش می رسد، قابلیت استفاده از آن در مشاغل گوناگون می باشد. مثلا از این سایبان ها می توان در موارد زیر استفاده نمود:

  • به عنوان لفاف و توری ایمنی در ساختمان ها 
  • محافظت و پوشش کولر های آبی موجود در بام ساختمان ها از گرما به ویژه در مناطق گرمسیر
  • مورد استفاده در گلخانه ها 
  • برای جلوگیری از سرمازدگی
  • صنعت شیلات و استخر های ماهی
  • پرورش دام و ماکیان
  • پارکینگ ماشین ها 
  • مورد استفاده در بخش کشاورزی

برخی از این سایبان ها به راحتی قابل حمل بوده و متحرک می باشند. جنس مواد اولیه تشکیل دهنده این تجهیزات نیز با یکدیگر متفاوت است مثلا سایبان های فایبرگلاس نوعی از این اجناس می باشد. قیمت سایبان فایبرگلاس را می توان با مراجعه به مراکز و بازار های فروش استعلام نمود. متراژ مورد استفاده از جمله مهمترین عامل در تعیین قیمت این تجهیزات می باشد.

خرید ارزان ترین سایبان ها

خرید ارزان ترین سایبان هاهمان طور که اشاره شد، سایبان ها در انواع مختلفی تولید می شوند که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. فروش چتر آفتابگیر، سایبان چتری خرید عمده، انواع سایبان ارزان قیمت، انواع سایبان چتری قابل حمل از جمله مواردی هستند که در مراکز خرید و فروش این تجهیزات قابل مشاهده می باشند. خرید ارزان ترین مدل های این سایبان ها بستگی به نوع و مقدار خرید دارد. مثلا در صورت خرید عمده به عنوان مثال برای باغ های کشاورزی بزرگ قیمت این کالا بسیار ارزان تر از نرخ خرده فروشی و جزیی آن می باشد. بنابراین قیمت این کالا بستگی به متراژ مورد نیاز دارد. خرید دست دوم این کالا نیز راهی برای تهیه آن با قیمت مناسب می باشد. برخی انواع کارکرده این وسایل دارای کیفیت لازم بوده و در حد نو می باشند. 

صادر کنندگان سایبان

صادر کنندگان سایبانشرکت های چندی در زمینه تولید انواع سایبان فعالیت دارند که تولیدات برخی از این شرکت ها به نقاط دیگر جهان نیز صادر می شود. برخی کشور های واقع شده در منطقه خاورمیانه از جمله مناطق وارد کننده انواع این سایبان ها می باشند. کاربرد مختلف این تجهیزات در بخش های گوناگون زمینه فروش و صادرات آن را به کشور های فراهم نموده است. کالا های صادراتی باید از کیفیت لازم برخوردار بوده و با قیمت ثابتی به خریداران عرضه شوند. از این رو نرخ صادراتی این کالا نرخ ثابتی است که به توافق طرفین رسیده و پس از طی مراحل گمرکی به اقصی نقاط جهان ارسال می شود. انواع سایبان طبق مدل سفارش داده شده از سوی خریدار در بسته بندی های مناسب و شکیل به کشور های سفارش دهنده ارسال می شود. 

تعمیرات سایبان

تعمیرات سایبانتعمیرات انواع سایبان و آموزش ساخت سایبان چتری توسط نمایندگی ها و شرکت های تولید کننده این تجهیزات صورت می گیرد. در صورت آسیب دیدگی این تجهیزات می توان با مراکز فروش و نمایندگی های عرضه کننده آن که ارائه دهنده خدمات پس از فروش می باشند تماس حاصل نمود. هر کدام از مدل های سایبان با توجه به جنس مواد اولیه تشکیل دهنده آن به تعمیر خاص خود نیاز دارند. مثلا سایبان های پارچه ای از انواع سایبان های برزنتی یا فایبر گلاس تعمیر متفاوتی داشته و نحوه کاربرد آن نیز گوناگون است. با تعمیر به هنگام سایبان ها می توان آنها را به مدت طولانی برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار داد.

موارد استفاده از سایبان

موارد استفاده از سایبانهمان طور که اشاره شد، سایبان ها دارای کاربرد های مختلفی در بخش های گوناگون خانگی و صنعتی می باشند. این تجهیزات در مدل های مختلف و با استفاده از مواد اولیه گوناگون تولید می شوند که هر کدام در بخش مربوط به خود مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا نوعی از این سایبان ها در بخش کشاورزی برای جمع آوری انواع محصولات باغی استفاده می شوند. مزیت های به کارگیری این تجهیزات در باغ های کشاورزی از هدر رفت محصولات مختلف جلوگیری نموده و صرفه جویی اقتصادی را به همراه خواهد داشت. از این رو سایبان ها را می توان با توجه به محل مورد استفاده سفارش داد و خریداری نمود. برای این منظور بهتر است از کارشناسان فروش این کالا درخواست نمود تا از محل بازدید نموده و با توجه نوع کابرد مدل مناسب آن را به خریدار پیشنهاد دهند. استخر های پرورش ماهی، و همچنین پرورش دام های مختلف از جمله موارد استفاده از این سایبان ها می باشند. 

کشورهای وارد کننده سایبان

کشورهای وارد کننده سایبانکشور های واقع شده در منطقه خاور میانه از جمله مناطقی هستند که وارد کننده انواع سایبان می باشند. امروزه استفاده از این سایبان ها به ویژه در مناطق گرمسیر برای محافظت به طور گسترده ای در حال افزایش است. این سایبان ها را می توان در مدل و نمونه دلخواه خریداری نمود. کشور هایی که وارد کننده این محصول می باشند از این کالا به منظور های مختلف استفاده می کنند. واردات این کالا از طریق ارتباط با شرکت های تولید کننده و استعلام نرخ خرید و فروش و نرخ صادراتی آن صورت می گیرد. کشور صادر کننده از طریق ارسال پیش فاکتور نرخ فروش را به کشور وارد کننده اعلام نموده و پس از توافق بر سر قیمت و اعلام نرخ نهایی این کالا به کشور مقصد ارسال می شود. 

خرید سایبان با جنس های مرغوب

خرید سایبان با جنس های مرغوبهر کدام از انواع سایبان های مورد استفاده در بخش های مختلف از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند. مثلا برخی مدل های این سایبان ها از فایبر گلاس بوده و برخی نمونه های آن حالت توری دارند. از نظر شکل نیز این سایبان ها، در انواع چتری تولید می شوند که در بخش های مختلف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل کاربرد های متفاوت این وسایل برای خرید نوع مناسب آن که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد، بهتر است که با کارشناسان فروش که در این زمینه دارای اطلاعات لازم می باشند مشاوره نمود. این مشاوره می تواند در زمینه تبادل اطلاعات از جنبه های مختلف مانند متراژ مناسب، ابعاد مناسب و همچنین قیمت خرید صورت گیرد. این اطلاعات در نهایت می تواند به خرید خوب و رضایت بخشی منتهی شود.

بازرگانی فروش سایبان

بازرگانی فروش سایبانشرکت های بازرگانی واحد های تجاری فعالی هستند که در زمینه های مختلف به فعالیت مشغول می باشند. این شرکت ها به خرید و فروش انواع تجهیزات مختلف می پردازند که به طور تخصصی به این کار اقدام می کنند. سایبان ها از جمله تجهیزاتی هستند که امروزه در بخش های مختلف دارای کاربرد می باشند. برخی شرکت های تولید کننده این وسایل موفق به تولید انبوه و صادرات این کالا به دیگر کشور های جهان نیز شده اند. این امر می تواند زمینه ساز رشد و توسعه اقتصاد و افزایش اشتغال را در داخل کشور به همراه داشته باشد. 

سایبان قابل حمل چیست ؟

سایبان قابل حمل چیست ؟طبق تعریف سایبان نوعی روکش ثانویه است که برای محافظت و عمدتا برای جلوگیری از نفوذ آفتاب به کار می رود. این تجهیزات در مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام مناسب استفاده در محل خاصی می باشند. نوعی از این سایبان ها سایبان متحرک یا قابل حمل نامیده می شوند. این سایبان ها دارای این ویژگی می باشند که در زمان آفتاب پهن شده و در زمان سایه جمع می شوند و فرصت استفاده از سایه و روشنایی روز را برای استفاده کنندگان فراهم می سازند. سایبان های قابل حمل به راحتی قابل انتقال و قابل حمل بوده که در واقع مزیت استفاده از آنها محسوب می شود. نوعی از این سایه بان ها مانند 

خرید اقساطی سایبان

خرید اقساطی سایبانیکی از راه های تهیه و خرید انواع سایبان، خرید اقساطی و مدت دار آن می باشد. با مراجعه به بازار و مراکز فروش می توان فروشگاه هایی که عرضه کننده این تجهیزات به صورت مدت دار می باشند را شناسایی نمود. خرید اقساطی این کالا امکان خرید مدل های مختلف آن را فراهم می سازد. سایبان ها دارای کاربرد های متفاوتی می باشند که بر همین اساس خرید اقساطی آنها می تواند راهی برای تامین آنها برای کسانی است که از این طریق قادر به تامین این کالا می باشند. خرید اقساطی دارای مزایای مختلفی است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پرداخت بلند مدت
  • خرید بدون محدودیت قیمت 
  • تحویل سریع کالا 
  • امکان خرید به صورت حضوری و غیر حضوری

با خرید اقساطی امکان خرید انواع سایبان، در متراژ های مناسب استفاده می توان آن را در مکان مورد نظر نصب نمود و مورد استفاده قرار داد. شرکت های مختلفی در حال حاضر در کشور در این زمینه فعالیت دارند که تولیدات خود را به اشکال مختلف از جمله امکان خرید اقساطی به مشتریان عرضه می کنند. عرضه این تولیدات به صورت بلند مدت راهی برای خرید آن برای کارمندان و گروه هایی از این قبیل می باشد.