سحر جادو چاقو زنجان ضامن دار که با انسان صحبت می کند

برای برخی از کودکان جرم و جنایت با چاقو زنجان ضامن دار عادی شده است جان وینر به نقشی که مدارس می توانند در آموزش دانش آموزان در مورد حمل چاقو و ایمن نگه داشتن آنها ایفا کنند، نگاه می کند.

به نظر می رسد به نقطه ای رسیده ایم که جنایت با چاقو فقط یک اتفاق هفتگی است، زمانی که اخبار خبر از چاقو زدن دیگری می دهد و ما صرفاً ابراز شوک می کنیم و به سراغ یک بیسکویت دیگر می رویم.

مجموعه اخیر پانوراما، چاقوها در کلاس درس، دنیایی را نشان داد که در آن دانش‌آموزان متوسطه به مصاحبه‌کنندگان می‌گفتند مرگ با چاقو مثل چیزی نیست عادی شده است.

این برنامه آمار خیره کننده ای را در انگلستان و ولز در سال گذشته گزارش کرد:

17000 نوجوان 10-15 ساله چاقو حمل می کنند و 47000 جرم نوجوانان با چاقو

هر معلمی که آن برنامه را تماشا می‌کند، نمی‌تواند توسط پسر سال هفتم تکان بخورد، که با اسباب‌بازی‌های معمولی هم سن خود احاطه شده است، درباره تیراندازی‌های گروهی و چاقوکشی در جامعه‌اش و اینکه چرا می‌ترسید برای بازی بیرون برود صحبت می‌کند.

تا سال 2012، یک مطالعه Teach First یکی از موانع اصلی یادگیری در مدارس لندن را به عنوان ایمنی در جامعه گزارش کرد. اما اجازه دهید در این ایده غرق نشویم که این اساساً یک مشکل لندن است.

در آگوست سال گذشته، اسکای نیوز گزارش داد که از سال 2011، تعداد جرایم با چاقو در 39 مورد از 44 نیروی پلیس افزایش یافته است.

در آوریل 2019، وزارت کشور کمپین را راه اندازی کرد هدف از این کمپین متقاعد کردن جوانان است که به جای وسواس در فرهنگ چاقو، می توانند بدون چاقو عمل کنند.

یک استودیوی برنده جایزه، که بیشتر به تولید مواد تبلیغاتی عادت دارد، فیلم‌های قدرتمندی ساخته است که می‌توان از آن‌ها با دانش‌آموزان استفاده کرد، اما به همان اندازه با موفقیت کارمندان را سریع‌تر کرد.

کارکنان باید در مورد این حوزه از جنایات خشونت آمیز در مدارس بدانند. این اشتباه است که چنین فرض کنیم، زیرا هرگز مشکلی نبوده است که هرگز نخواهد بود. حتی به عنوان یک مدیر ابتدایی، من مجبور بودم با دانش آموزی که چاقو حمل می کرد، سر و کار داشته باشم.