سرنگانی ها برای دانش آموزان صندل گرفتند

دست کم 1300 دانش آموز ابتدایی در استان سرنگانی در جریان افتتاحیه کلاس های درس در مدارس دولتی محلی روز دوشنبه صندل های جدید دریافت کردند.

کنت لی صندل مردانه اسپرت ، مدیر پروژه خیریه قدیس آخرالزمان، روز سه شنبه گفت که آنها این صندل ها را بین دانش آموزان 13 مدرسه در استان که در روستاهای دورافتاده با جمعیت بالای کودکان قبیله ای زندگی می کنند، توزیع کردند.

لی گفت که صندل ها با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش (DepEd) و جزء سولونگ کارونونگان از برنامه توسعه شاخص دولت استانی سولونگ سارانگانی بین ذینفعان توزیع شد.

برای تکمیل این کمک خیریه، دولت استانی سرنگانی لوازم مدرسه متشکل از پد تحریر، مداد، توپ و دفتر را در اختیار دانش‌آموزان 13 مدرسه قرار خواهد داد.

لی گفت صندل مردانه که این ابتکار بخشی از کمک های مالی مربوط به آموزش است که در سال جاری توسط بنیاد به استان وعده داده شده است.

وی گفت: سرنگانی از اولویت‌های برنامه‌های کمک‌رسانی مستمر ما در مناطق مختلف کشور است.

او گفت که DepEd پیش از این به کمبود کفش های مدرسه و حتی صندل به عنوان یکی از مشکلاتی که کودکان مدرسه در مناطق دورافتاده با آن مواجه هستند، اشاره کرده بود.

برخی از صندل مردانه بندرعباس دانش آموزان، از جمله دانش آموزان روستاهای کوهستانی، برای رفتن به مدرسه مجبورند ساعت ها پابرهنه راه بروند.

لی گفت که سازمان خیریه سنت روز آخر این وضعیت را فرصتی برای کمک به برخی از کودکان مدرسه ای در راستای بازگشایی کلاس ها در این ماه می دانست.

به غیر از صندل مردانه ترک، بنیاد جهانی مواد خواندنی فلش کارت به ارزش 1.1 میلیون PHP را به مدارس منتخب اختصاص داده است.

  • منابع:
    1. 1.3K learners in Sarangani get new slippers
  • تبلیغات: 
    1. مکمل ترکیباتی در عسل که ناشناخته ماند!
    2. روش های کسب درآمد با چند روش ساده
    3. با سریعترین روش تنها در یک هفته به وزن ایده آل خود برسید
    4. نقش روسری در مناسبات سیاسی جهان