سیب درختی امروز تهران بزرگ ترین میوه جهان شناخته شد

گنجاندن سیب درختی امروز تهران در رژیم غذایی با کاهش خطر ابتلا به چندین سرطان مرتبط است. به عنوان مثال،به بررسی مطالعاتی پرداخت که نشان داد به نظر می رسد مصرف سیب با کاهش خطر ابتلا به سرطان های ریه، مثانه، سینه، پانکراس، روده بزرگ، حلق، مری، تخمدان، کلیه و پروستات مرتبط است. این محافظت زیادی در آن میوه است!

علاوه بر پیشگیری از سرطان، محققان بیان می‌کنند که فیتوکمیکال‌های موجود در سیب می‌توانند به کند کردن پیشرفت سرطان نیز کمک کنند.

فقط مطمئن شوید که میوه را کامل می خورید و پوست آن را دور نمی اندازید در اینجاست که بسیاری از آنتی اکسیدان های مبارزه کننده با سرطان یافت می شوند.

مانند هر غذای دیگری، سیب یک گلوله جادویی برای سلامتی همه چیز نیست. اما گنجاندن آنها به طور منظم در رژیم غذایی خود، همراه با سایر میوه ها و سبزیجات، ممکن است به شما امکان دهد از بسیاری از مزایای سلامتی که در اینجا نشان داده شده است بهره مند شوید.

و در حالی که ما عاشق خوردن سیب به همان شکلی هستیم، ما همچنین دوست داریم آنها را در دستور العمل های خود بگنجانیم، مانند سیب پر سوسیس، بسته بندی سیب مرغ کاری شده یا کدو و سیب برشته با آلبالو و گیلاس خشک یا به سادگی آنها را تاس بریزید و در سالاد خود بریزید.

یک سیب متوسط می تواند شما را با کمتر از 100 کالری سیر کند، بنابراین جای تعجب نیست که سیب می تواند به کاهش وزن کمک کند. بررسی سال 2018 در ژورنال کالج آمریکایی تغذیه، ارتباط زیادی بین مصرف سیب و کاهش وزن نشان می دهد.

ترکیبات موجود در سیب همچنین به تغذیه باکتری های سالم روده کمک می کند و به طور بالقوه خطر برخی از مشکلات مرتبط با چاقی را کاهش می دهد. نشان داده شده است که پری بیوتیک های موجود در سیب باعث تغذیه باکتری های خوب روده می شوند.

به عنوان مثال، یک مطالعه آزمایشگاهی در سال 2021 که در Agriculture منتشر شد به این موضوع پرداخت که آیا اجزای موجود در پوست سیب می توانند به عنوان پری بیوتیک عمل کنند. نتایج نشان می‌دهد که این لایه‌برداری‌ها با فراهم کردن غذا برای آنها، انواع خاصی از باکتری‌های مفید روده را افزایش می‌دهند.