طراحی دکوراسیون با ترشی سیر فله ای در خانه ها

کوری اچ از بیلینگز، مونتانا دستور العمل فوق العاده آسان برای سیر ترشی فله ای را در زیر پیشنهاد کرده است.

اگر در آن منطقه زندگی می‌کنید و می‌خواهید ایده‌های غذایی محلی بیشتری می‌خواهید، کوری رهبر فصل محلی است. می توانید با کلیک بر روی وبلاگ او را بررسی کنید.

لطفا توجه داشته باشید که گاهی اوقات ترشی سیر کمی مایل به سبز یا آبی می شود. خوردن آن کاملا بی خطر است. این بر خلاف سیب زمینی های سفید رنگ سبز زیر پوست است که باید پرتاب شود!

سیر به طور طبیعی حاوی ترکیبات گوگردی مفیدی است که می تواند با مس موجود در آب واکنش داده و سولفات مس را تشکیل دهد.

این یک ترکیب آبی یا سبز آبی است. مقدار مس مورد نیاز برای این واکنش بسیار کم است و اغلب در منابع آب معمولی حتی زمانی که آب فیلتر می شود یافت می شود. اگر آب اسمز معکوس دارید، احتمالاً در هنگام ترشی سیر، این را تجربه نخواهید کرد زیرا آب RO بیشتر مواد معدنی را از بین می برد.

نکته اصلی این است که تا زمانی که میخک ها به طور ایمن در داخل آب نمک قرار می گیرند، تغییر رنگ جزئی مشکلی ایجاد نمی کند. یکی از شگفتی های تخمیر این است که هر دسته می تواند کمی متفاوت باشد.

متأسفانه، این راه بهینه برای انجام آن نیست مطمئناً اگر بخواهید قدرت طبیعی ضد ویروسی، ضد قارچی و آنتی بیوتیکی سیر را تقویت کنید، چنین نیست.

سیر خام یک سلاح بسیار قوی برای حفظ سلامتی است. در مبارزه با باکتری های بیماری زا موثر است. با تمام میکروب های مضر از جمله ویروس ها و قارچ ها مبارزه می کند.

به همین دلیل به تنهایی، در صورت استفاده صحیح از آنتی بیوتیک های مصنوعی برای عفونت ها و بیماری های غیر تهدید کننده زندگی بسیار بهتر عمل می کند. علاوه بر این، سیر به میکروب‌های مفید روده شما آسیب نمی‌رساند و مانند داروها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها بعد روده را از بین نمی‌برد.