عتیقه ترین چرخ گوشت صنعتی الکتروکار که از طلا ساخته شده است

چرخ گوشت صنعتی الکتروکار قطعات مناسبی از تجهیزات هستند که بیشتر در مکان هایی مانند اغذیه فروشی ها، قصابی ها و خواربار فروشی ها استفاده می شوند

اما آنها همچنین در رستوران ها محبوب تر می شوند زیرا صاحبان رستوران ها متوجه می شوند که چرخ گوشت می تواند به کاهش هزینه های غذا کمک کند.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا باید یک چرخ گوشت برای کسب و کار خود تهیه کنید، چگونه چرخ گوشت را جمع آوری کنید و از آن استفاده کنید، و چند نکته مفید برای نگهداری از دستگاه خود هنگام مونتاژ چرخ گوشت، مطمئن شوید که تمام اجزای آن محکم بسته شده باشند.

علاوه بر این، برخی از چرخ گوشت ها بسته به برند ممکن است پیکربندی های کمی متفاوت داشته باشند، اما اکثر چرخ گوشت ها از این ترتیب کلی مونتاژ پیروی می کنند:

چرخ گوشت تجهیزات مفیدی برای شرکت شما هستند، اما کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حداکثر استفاده را از دستگاه خود ببرید. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد:

گوشت خود را تا زمانی که آماده استفاده شود در یخچال نگهداری کنید تا از فاسد شدن آن جلوگیری کنید هرگز از گوشت منجمد در چرخ خود استفاده نکنید زیرا به راحتی آسیاب نمی شود و حتی می تواند به تیغه شما آسیب برساند.

قبل از چرخ کردن گوشت، پیوند T، میله فشار دهنده، تیغه و سایر اجزاء را در آب یخ فرو کنید یا آنها را در فریزر قرار دهید. این به گوشت شما کمک می کند سرد بماند و از گیر کردن آن جلوگیری می کند.

چرخ گوشت خود را بیش از حد بار نکنید زیرا می تواند باعث مربا شود و موتور شما را فرسوده کند یک کاسه یخ زیر کاسه گیر خود قرار دهید تا مطمئن شوید که گوشت چرخ شده باقی می ماند.

چرخ گوشت تجهیزات قابل دسترسی است که می تواند به بسیاری از موسسات خدمات غذایی کمک کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

استفاده از این محصولات ساده است و با چند مرحله آسان می توانید شروع به آسیاب کردن گوشت گاو، خوک یا مرغ خود کنید و گوشت خود را طبخ کنید. اگر به دنبال یک نمایش بصری و نکات بیشتر در مورد نحوه استفاده از چرخ گوشت خود هستید، ویدیوی بالا را بررسی کنید.