فقیرترین فرد جهان که لقب شادترین فرد را از آن خود کرد!!!

برای شاد بودن نیازی به ثروت ندارید بلکه شاد بودن به درون هر فرد و احساس وی بر می گردد. با داشتن احساس رضایت می توانید به فرد شادی تبدیل شوید حتی اگر صاحب درآمد و یا ثروت هنگفتی نباشید.

نبات زعفرانی

نبات در طب سنتی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و در درمان سردی معده بسیار موثر است. نبات در انواع متفاوتی تولید می‌شود.قیمت نبات زعفرانی عمده نسبت به خرده فروشی آن متفاوت است. از انواع نبات می‌توان به نبات زعفرانی نی دار، نبات ساده، نبات لیمویی، نبات با طعم زنجبیل و انواع دیگر اشاره نمود. از نبات زعفرانی برای درمان افسردگی، تنگی نفس، دل درد و اسهال و همچنین برای کاهش استرس و تپش قلب استفاده بسیاری می‌کنند. از نبات چوبی در سفره های عقد نیز استفاده می‌شود. اما اغلب نبات را همراه با چای مصرف می‌نمایند.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن آبیاری با قابلیت های زیاد توانسته اند که جایگزین مناسبی برای لوله های دیگر هم چون لوله های چدنی و فلزی وغیره باشد به همین دلیل مورد توجه اکثر صنایع بخصوص کشاورزی قرار بگیرد لوله پلی اتیلن که در سایز های گوناگون وبا بهترین مواد اولیه تولید شده اند و برای مصارف مختلف به بازار و خریداران این نوع لوله فرستاده شده است.

عسل گون

عسل یکی از شیرین ترین ماده های غذایی می باشد که هیچوقت فاسد نمی شود. رنگ این محصول از نوع روشن تا تیره موجود می باشد. خرید عسل گون به صورت بسته بندی و فله ای صورت می پذیرد. این نوع عسل برای افراد دیابتی بسیار مناسب می باشد زیرا به دلیل وجود قند کمی که دارد و در قالب ساکارز در این محصول وجود دارد این افراد آن را جایگزین قند شکر سفید و شیرین کننده های دیگر می کنند.

شیرنی کره ای

هر یک از کشورها یک یا چند شیرینی دارند که در دنیا به نام کشور آنها شناخته می شود. کشور سوئد به داشتن نوعی شیرینی کره ای معروف می باشد. شیرینی کره ای سوئدی دارای بافتی بسیار ترد است. شاید یکی از میان وعده هایی که باب میل افراد در سنین مختلف می باشد شیرینیها می باشند یکی از انواع شیرینها، شیرینی کره ای می باشد که دارای انواع مختلفی از جمله سوئدی، فرانسوی و بلغاری است.