كاشي آشپزخانه بين كابينت در بازار ژاپن به سیل زده ها هدیه داده می شد

اگر در حال خرید كاشي آشپزخانه بين كابينت و سرامیک هستید، باید رتبه PEI آن را نیز در نظر بگیرید. این رتبه بندی که توسط موسسه مینای پرسلن ایجاد شده است، دوام کاشی را اندازه گیری می کند. به دنبال رتبه بندی PEI 3 یا 4 برای کف آشپزخانه باشید. هر چیزی زیر 3 برای دیوار بهترین است.

به یاد داشته باشید که رتبه بندی PEI فقط برای محصولات سرامیکی و چینی است. و از آنجایی که هیچ پایگاه داده مرکزی وجود ندارد، باید به برگه مشخصات محصول نگاه کنید تا رتبه آن را بدانید.

برای پیچیده تر کردن اوضاع، همه شرکت ها رتبه بندی PEI خود را منتشر نمی کنند، اما اگر رتبه بندی در دسترس باشد، عامل دیگری است که باید در تعیین بهترین انتخاب برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید.

بهترین رنگ کاشی کف برای آشپزخانه شما، رنگی است که مکمل بقیه اتاق باشد. اگر آشپزخانه کوچکتری دارید، از رنگ های روشن تری مانند سفید، بژ و برنزه برای کف استفاده کنید.

رنگ های روشن اتاق را بزرگتر نشان می دهد. برعکس، رنگ‌های تیره مانند سیاه و خاکستری آشپزخانه را کوچک‌تر نشان می‌دهند.

لازم نیست به خنثی ها بچسبید. رنگ های تند مانند سرمه ای و سبز حتی برای کف آشپزخانه نیز محبوب هستند. یا می توانید چیزها را با کاشی های طرح دار تزئین کنید.

فروشگاه‌های لوازم خانگی، کاشی‌های کف طرح‌دار خاکستری و سفید را در قفسه‌های خود ذخیره می‌کنند، اما کاشی‌های رنگارنگ به سبک مراکشی را آنلاین و در فروشگاه‌های تخصصی کاشی پیدا خواهید کرد.

قبل از اینکه روی این رنگ ها و الگوهای جسورانه سرمایه گذاری کنید، متوجه شوید که ممکن است در مدت زمان نسبتا کوتاهی قدیمی به نظر برسند. این باعث می شود خانه شما برای خریداران جذابیت کمتری داشته باشد. یا می توانید زودتر از کاشی های خنثی تر از این الگوها و رنگ های پررنگ خسته شوید.