لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار موجب خواب عمیق مردم شد

لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار ضروری است، چه در مسابقات و چه در تمرین و اگر کودک شما در کلاس ژیمناستیک شرکت می کند، پوشیدن لباس صحیح او تضمین می کند که هنگام اجرای مهارت های خود ایمن و راحت خواهد بود. اگر کودک شما یک ژیمناستیک رقابتی است، نقص در کمد لباس می تواند باعث از دست دادن امتیاز او در طول مسابقه شود.

شلوارهای کتانی دخترانه در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند. آنها می توانند آستین دار یا بدون آستین باشند. آنها همچنین می توانند برش بلند باشند یا شلوارک یا شلوار به آن متصل باشند.

شلوارک یا شلوار به آن متصل است دوچرخه سواری یا یونیتارد نیز می گویند. برخی از باشگاه‌ها به ژیمناست‌های زن خود اجازه می‌دهند در طول تمرین، تی‌شرت‌های تنگ یا تاپ و شورت‌های ورزشی را روی لئوهای خود بپوشند.

از طرف دیگر، پلک های پسرانه را مجرد می نامند. آنها بدون آستین هستند و بسته به رویداد اغلب با شورت یا شلوار پوشیده می شوند.
به طور معمول، ژیمناستیک ها زیر کتانی خود لباس زیر نمی پوشند.

درست مانند لباس شنا، لئوها می توانند حمایت و محافظت لازم را برای ژیمناست ها فراهم کنند. و همانطور که قبلا ذکر شد، ژیمناستیک ها در صورت نقص در کمد لباس، مانند بند سوتین یا خط شورت زیر لئو، می توانند امتیاز خود را در طول مسابقه از دست بدهند.

با این حال، اگر ژیمناستیک شما یک دختر نوجوان است، لباس زیر می تواند مشکل ساز شود. از این گذشته،می توانند آشکار باشند و کودک شما ممکن است نسبت به بدن خود آگاه باشد.

در این صورت، او می‌تواند شلوارهای بدون درز و بلند یا شلوارهای شلواری و سوتین‌های اسپرتی بپوشد که با استایل لئوهای او مطابقت دارد.

لباس زیر نیز باید همان رنگ پوست او باشد، بنابراین قابل توجه نخواهد بود. اگر نمی تواند سوتین بپوشد، می تواند روی نوک سینه هایش نوار چسب بزند.

بستگی به باشگاه بدنسازی دارد، اما به طور کلی، پسران و دختران جوان می توانند در کلاس تی شرت و شورت ورزشی یا شلوار لی بدون پا بپوشند.