نمک رنگی معدنی جان چند جوان را در عرض چند روز گرفت

نمک رنگی معدنی این یک منبع طبیعی است که در همه جا از اقیانوس گرفته تا اشک ما یافت می شود، خوشمزه است و خرید آن می تواند واقعاً ارزان باشد. اما مانند بسیاری از چیزها، نمک بیش از حد مفید نیست، به خصوص برای سلامتی ما.

از آنجایی که نمک با بزرگترین قاتل استرالیا بیماری قلبی عروقی مرتبط است، در پیام های سلامت و رسانه ها در مورد نمک زیاد صحبت می شود. اما برخی از پیام‌های مربوط به نمک را باید با مقداری نمک در نظر گرفت. ما برخی از افسانه های نمک را از بین برده ایم تا سالم بمانید.

تمام نمک برای کشتن شما است و شما نباید هیچ یک از آن را بخورید.

خوردن نمک زیاد می تواند به فشار خون بالا کمک کند، که با شرایطی مانند نارسایی قلبی و حمله قلبی، مشکلات کلیوی، احتباس مایعات، سکته مغزی و پوکی استخوان مرتبط است. ممکن است فکر کنید این بدان معناست که باید نمک را به طور کامل حذف کنید، اما نمک در واقع یک ماده مغذی مهم برای بدن انسان است.

بدن شما از نمک برای تعادل مایعات در خون و حفظ فشار خون سالم استفاده می کند و همچنین برای عملکرد اعصاب و عضلات ضروری است. زندگی بدون نمک غیرممکن است، اما این مشکل برای اکثر استرالیایی ها نیست. یک استرالیایی متوسط دو برابر مقدار توصیه شده نمک مصرف می کند.

بنابراین، در حالی که مقدار کمی نمک در رژیم غذایی شما ضروری است، مهم است که مقدار آن را کنترل کنید. دستورالعمل های رژیم غذایی استرالیا به بزرگسالان توصیه می کند که بیش از 5 گرم نمک در روز مصرف نکنند که کمتر از یک قاشق چای خوری است. اکثر ما روزانه حدود 9 گرم مصرف می کنیم.

برای کمک به ردیابی میزان نمکی که می‌خورید، می‌توانید با نگاه کردن به برچسب مواد غذایی برای سطح «سدیم» متوجه شوید که چه مقدار نمک در غذاهای بسته‌بندی شده وجود دارد.

نمک از سدیم و کلرید تشکیل شده است. سعی کنید مواردی را در نظر بگیرید که کمتر از 120 میلی گرم سدیم در هر 100 گرم غذا دارند. شما باید حداکثر 2000 میلی گرم سدیم در روز را هدف قرار دهید.

ممکن است مشاهده کرده باشید که برخی از انواع نمک به عنوان دارای فواید اضافی برای سلامتی هستند که نمک سفره معمولی ندارد.