پودر لباسشویی هوم کر که جایگزین بنزین شده است

آنزیم های موجود در پودر لباسشویی هوم کر می توانند طبیعی یا فرآوری شده شیمیایی باشند. آنزیم های مختلف خاک های خاصی را هدف قرار می دهند و عمل کاتالیزوری خاک را به مولکول های کوچکتر می شکند تا شسته شوند.

پروتئاز: خاک های مبتنی بر پروتئین را تخریب می کند. آمیلاز: خاک های دارای نشاسته یا کربوهیدرات را تخریب می کند.
سلولاز: الیاف پنبه را می شکند تا خاک را آزاد کند. لیپاز: خاک های دارای چربی را تجزیه می کند.
ماناناز: لکه های غذایی را از بین می برد. پکتیناز: لکه های میوه را از بین می برد.

آنزیم ها به طور طبیعی وجود دارند. آنها کمک می کنند نان سریعتر بلند شود و بازده شراب را افزایش دهد. ورود آنزیم ها به مواد شوینده لباسشویی به طرز چشمگیری نحوه شستن لباس ها را تغییر داد.

آنزیم ها به ما این امکان را می دهند که از دمای آب کمتر و مواد شوینده کمتری برای تمیز کردن لباس استفاده کنیم.

پودر

برای سال‌های متمادی، تنها راه دستیابی به لباس‌های تمیز، استفاده از آب جوش و صابون‌های خشن مبتنی بر لیمو بود.

امروزه دانشمندان بیوتکنولوژی صنعتی یا «بیوتکنولوژی سفید» را ایجاد کرده‌اند که از سلول‌های آنزیمی یا اجزای سلول‌ها برای تولید آنزیم‌های مفید صنعتی برای مواد شوینده لباس‌شویی استفاده می‌کند.

بیوتکنولوژی صنعتی این پتانسیل را دارد که سالانه میلیاردها تن از انتشار دی‌اکسید کربن سیاره را نجات دهد و از ساختن آینده‌ای پایدار حمایت کند.

رنگ ها برای جذابیت زیبایی به مشتری اضافه می شوند. آنها هیچ نقشی در نظافت ندارند.

اگر پوست حساسی دارید، شوینده‌های بدون رنگ مانند هوم کر را انتخاب کنید زیرا متخصصان پوست دریافته‌اند که رنگ‌های موجود در مواد شوینده عامل اصلی تحریک پوست هستند.

سورفکتانت ها یکی از اجزای اصلی محصولات لباسشویی و شوینده هستند. در ماشین‌های لباسشویی، سورفکتانت‌ها با برداشتن کثیفی و روغن از روی پارچه و چسباندن آن به آب کار می‌کنند، بنابراین وقتی آب از ماشین خارج می‌شود، کثیفی‌ها شسته می‌شوند.