پوشیدن کفش عمده در مشهد راز جوانی کیروش بود

داشتن دو جفت کفش عمده در مشهد یکسان که می توانید آنها را جایگزین کنید مفید است. شروع به پوشیدن جفت دوم شش هفته بعد از جفت اول کنید. به این ترتیب، می‌توانید احساس کنید که اولین جفت چه زمانی در حال پخش شدن است.

بسیاری از راهپیمایان اروپایی چکمه می پوشند. اما اگر پیاده‌روی طولانی‌تان روی پیاده‌رو باشد، اگر کفش‌هایی بپوشید که برای دوندگان ماراتن و پیاده‌روی طراحی شده‌اند، پاهایتان شادتر می‌شوند. شما به مقداری بالشتک نیاز خواهید داشت، اما نه بالشتک سنگین. کفش های پیاده روی را انتخاب کنید که می گوید برای مسافت های طولانی مناسب است.

اگر بیش از حد پروناسیون دارید، ممکن است به کفش‌های کنترل حرکت نیاز داشته باشید، به‌ویژه برای پیاده‌روی طولانی.

کفش های پیاده روی برای پیاده روی کافی نیستند

کفش های پیاده روی حمایت یا محافظت کافی برای پیاده روی ارائه نمی دهند. اگر مسیری را طی کنید و کشف کنید که سنگ ها و ریشه ها در کف کفش شما چقدر دردناک است، این را به سختی متوجه خواهید شد. کفش های تریل یا چکمه های سبک وزن از کف پای شما محافظت می کنند.

حتی جاده های شنی می تواند تجربه دردناکی با کفش های پیاده روی یا دویدن زیاد باشد. برای آن سطوح به کفش های دنباله دار بروید. کفش های دویدن تریل امروزی سبک وزن، انعطاف پذیر و محافظ هستند.

در نهایت، جوراب های مصنوعی اکریلیک، کول مکس، اولتیمکس یا سایر پارچه های ورزشی بپوشید که رطوبت را از پا دور می کند. هنگام راه رفتن بیش از نیم ساعت از جوراب نخی استفاده نکنید، زیرا عرق را در کنار پا نگه می دارد، پوست را نرم می کند و آن را بیشتر مستعد تاول می کند. جوراب های مصنوعی بپوشید، پاهایتان را روغن کاری کنید یا از نشاسته ذرت برای خشک نگه داشتن آن ها استفاده کنید

اگر دیابت دارید، کفش مناسب بسیار مهم است، زیرا می‌خواهید خطر ابتلا به زخم روی پاهای خود را کاهش دهید به جای چرخاندن برندهای کفش پیاده روی، کفش مناسب خود را پیدا کنید و به آن بچسبید.

به این ترتیب، ماهیچه های شما به جای اینکه هر بار که تغییر می دهید تنظیم شوند، در یک الگو قرار می گیرند. اگر برای سرعت یا مسافت تمرین می کنید، چرخش بین انواع کفش بدون اینکه اثر تمرینی خوبی داشته باشد، عضلات شما را گیج می کند.