بازی فوتبال دستی بام لند برای هوش نوجوانان مفید است

باور کنید یا نه این یک ورزش تیمی است و شامل کار گروهی و ارتباط است. اما در این مورد غرق نشوید، این به سادگی یک بازی عالی برای بازی با دست است!

در یک محیط بادی 25 متری 15 متری سفارشی، تیرهای دروازه با ارتفاع 4 متر در هر دو طرف وجود دارد. طناب های رنگی در سراسر زمین ثابت می شوند تا جهت تیم را تشخیص دهند و شرکت کنندگان بر روی این طناب ها مهار می شوند که فقط به چپ و راست حرکت می کنند.

هدف فوتبال دستی بام لند این است که به عنوان یک تیم کار کنید و توپ را به سمت هم تیمی های خود در خط بعدی حرکت دهید و از حریف عبور کنید تا گل را به ثمر برسانید بیشترین گل برنده می شود  به همین سادگی!

این بازی به شیوه ای مشابه با پسر عموی کوچک خود انجام می شود، جایی که کار تیمی برای گلزنی در برابر حریف مهم است. این بازی با انرژی بالا برای کسانی که شرکت می کنند عالی است و برای تماشاگران خنده است.

بازیکنان باید توانایی بدنی داشته باشند. با این حال تناسب اندام یک پیش نیاز نیست. تیم‌ها رودررو در مسابقات دور روبین به رقابت می‌پردازند. تیم‌هایی که بیشترین گل را به ثمر رسانده‌اند، باید با حریف خود در مسابقات پلی‌آف بازی کنند که در پایان تیم برنده اعلام شود.

در دسترس همه رویدادهای غول پیکر Foosball انسانی، تجربه جایزه شرکتی Dodge Ball است.

در خود زمین فوتبال بازی می شود، تیم ها در این بازی تاکتیکی و اکشن سریع، پا به پا می شوند. مانند Foosball، این یک بازی عالی برای بازی و تماشا است. برای موفقیت باید به عنوان یک تیم کار کنید تا اعضای تیم حریف خود را کاهش دهید.

تیمی که بعد از یک زمان تعیین شده بیشترین تعداد باقی مانده را داشته باشد برنده می شود! توپ های رسمی دوج، دستورالعمل ها و قوانین ارائه شده است.

اگر به دنبال یک تجربه گروهی بسیار سرگرم کننده هستید که برای سرگرم کننده بودن و به صورت گروهی طراحی شده است، پس این یکی است.