با تمرکز گسترده تر و برنامه توسعه جدید جوراب اسپرت، Sock 101 در حال تغییر نام تجاری به School of Sock است.
این شرکت که با گزینه های انتخابی و “باشگاه جوراب ماه” شروع به کار کرد نام خود را تغییر می دهد تا اهداف خود را منعکس کند تا نه تنها یک تولید کننده باشد، بلکه منبع آموزشی برای همه چیزهای مد جوراب باشد.
کلی یاربورو، یکی از بنیانگذاران جوراب مردانه نانو مشهد School of Sock، همچنین به عنوان “sockrates” شناخته می شود، گفت که همکاری اخیر استارتاپ با طراح ربکا مینکوف و سرمایه گذار خطرپذیر گری واسنر به ایجاد تغییر کمک کرد.
یاربورو گفت: “به توصیه گری و ربکا، ما از طریق زمین، وب سایت و جایی که می خواستیم به عنوان یک شرکت برویم، رفتیم.”
ما با جوراب فانتزی مردانه School of Sock آمدیم زیرا میخواهیم جایی باشیم که مردم به طور کلی در مورد جوراب آموزش ببینند از نحوه ساخت جوراب گرفته تا نپوشیدن جوراب با Birkenstocks.
یاربورو علاوه بر یک وبسایت اصلاحشده، گفت که School of Sock چندین ژانر جدید جوراب را ارائه خواهد کرد.
اکنون با به کارگیری طرحهای جوراب نانو زنانه جدید از Minkoff، این شرکت به گزینههای a la carte و Sock of the Month Club ادامه خواهد داد، اما بستههای متنوعی از جمله جورابهایی با مواد باکیفیتتر مانند کشمیر و پنبه مرینو اضافه خواهد کرد.
- منابع:
- تبلیغات: