لنت ترمز موتور سیکلت هوندا وزیری که ارزش میلیاردی دارد

لنت ترمز موتور سیکلت هوندا جزء ضروری هر موتورسیکلت یا اسکوتر هستند و لنت ترمز نقش مهمی در عملکرد سیستم ترمز دارد. نه تنها یک وسیله ایمنی، استفاده از لنت ترمز مناسب برای کاربرد شما، حس و عملکرد دوچرخه شما را بهبود می بخشد و به طور بالقوه در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

ترکیباتی که معمولاً در سیستم‌های ترمز استفاده می‌شوند، فقط به دو خانواده ORGANIC و SINTERED طبقه‌بندی می‌شوند.

پدهای زینتر شده از پودرهای فلزی تشکیل شده اند که تحت فشار و حرارت در یک فرآیند بدون چسب به هم چسبیده اند: ضریب اصطکاک به پودرهای فلزی مورد استفاده بستگی دارد. روان کننده های اضافه شده به ترکیب اولیه، ترمز ثابت و بدون تکان را تضمین می کند در حالی که ساینده ها دیسک ها را تمیز نگه می دارند و رسوبات را از نوار ترمز پاک می کنند.

پدهای ارگانیک شامل هر پدی است که زینتر نشده باشد، که توضیح می دهد که چرا هم پدهای کربن-سرامیکی و هم پدهای کربنی در این کلاس قرار دارند. رزین‌های باندینگ عنصر اصلی هستند، اما لنت‌های ارگانیک همچنین حاوی روان‌کننده‌ها و مواد ساینده هستند تا از همان مزایای پدهای زینتر شده اطمینان حاصل شود.

هر ترکیب دارای ویژگی‌ها و زمینه کاربرد خاص خود است تا با موقعیت‌های مختلفی که ممکن است لنت ترمز با آن مواجه شود، مناسب باشد. برمبو برای هر نیازی پاسخی دارد. علاوه بر پدهای تولید شده توسط Brembo برای کاربردهای تجهیزات اصلی، Brembo طیف وسیعی از گزینه‌های ترکیبی پس از بازار را ارائه می‌کند تا بسته به نحوه استفاده از دوچرخه، آزادی انتخاب را به شما بدهد.

برای کسانی که در جاده ها موتورسیکلت سواری می کنند، چهار نوع پد وجود دارد – سه نوع زینتر شده و یکی ارگانیک.

تنها ترکیب آلی، CC، توسط دارندگان دوچرخه‌های مطیع‌تر، معمولاً با حجم موتور کمتر از 400 سی‌سی استفاده می‌شود. CC برای کسانی که خواهان ترمز نرم تر و مدولار هستند بسیار مناسب است. را

از بین لنت های سینتر شده، تنها موردی که مخصوص قسمت عقب است SP است. یکی از مزایای آن عملکرد ثابت آن در سرد و گرم است. از طرف دیگر، برای جلو می توانید بین SA و LA یکی را انتخاب کنید. برای هرکسی که عملکرد را هدف خود می‌داند، پد SA ضروری است و همچنین برای روزهای گاه به گاه عملکرد خوبی دارد.