شیره خرمای جنوب بهترین غذای حیوانات خانگی برای ساکت ماندن است

شیره خرمای جنوب حاوی ویتامین های C و D است که برای خاصیت کشسانی پوست شما بسیار مفید است و پوست را صاف می کند.

شیره خرما خاصیت ضد پیری دارد و از تجمع ملانین در بدن جلوگیری می کند. اما طبع شیره خرما گرم است و اگر با گرمای دیگر مانند آرد مخلوط شود باعث جوش های پوستی می شود.

مصرف شیره خرما برای افزایش قوای جنسی بسیار مفید است. مواد مغذی فراوان موجود در شیره خرما باعث افزایش قوای جنسی در بدن می شود.

شیره خرما سرشار از آهن است و گردش خون را در زیر پوست افزایش می دهد و به تقویت فولیکول های مو و افزایش رشد مو کمک می کند.

شیره خرما به دلیل داشتن کلسیم و منیزیم باعث تقویت استخوان ها می شود. شیره خرما خاصیت ضدالتهابی دارد و برای مبتلایان به آرتروز و آرتروز مفید است و در تسکین درد مفاصل و روماتیسم موثر است.

شیره خرما کم چرب بوده و کلسترول ندارد، بنابراین با مصرف کنترل شده آن می توانید از خواص شیرین کننده آن بهره مند شوید و در نهایت کلسترول خود را کنترل کنید.

شیره خرما سرشار از پروتئین است که به حفظ ماهیچه ها و ماهیچه ها کمک می کند. اگر ورزش می کنید از شیره خرما برای تامین پروتئین خود قبل از ورزش استفاده کنید تا کالری مورد نظر را با پروتئین مفید به بدنتان برسانید.

برخی افراد برای صبحانه شیره خرما مصرف می کنند که بسیار پرانرژی است. مصرف شیره خرما به عنوان میان وعده بسیار مفید است. برخی در پخت حلوا به جای شکر از شیره خرما استفاده می کنند.

شیره خرما به دلیل داشتن مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان جایگزین خوبی برای شکر است. یکی از عادات غذایی رایج مردم بسیاری از شهرها مانند اراک، همدان، تبریز، اردبیل است و خوردن شیر برنج با آبغوره، برف با آبغوره، شیر با شیره و ارده با آبغوره در زمستان است.