ممکن است غیرمعمول به نظر برسد، اما یک جفت PJ تیز میتواند از یونیفرم غمانگیز WFH که خیلیها به آن تسلیم شدهاند شبیهتر به نظر برسند: شلوار ورزشی، تیشرت و هودی.
جورج کورتینا گفت که اولی “ترد و شاد” است. دومی، “درخت و شلخته”. آقای کورتینا، 55 ساله، یک ویراستار مد نیویورککه به WSJ کمک میکند و مبشر لباس خواب است که در همه جا از غذاخوریهای تونی پاریس گرفته تا پاتوقهای صحنهای در لسآنجلس، جفتهای نخی سفارشی میپوشد.
او گفت: «اگر یک ست لباس خواب ساتن تازه دارید، چیز زیبایی در انتخاب شما وجود دارد. اگر عرق میپوشید، خاکستری و وحشتناک است.» آقای کورتینا به قدری معتقد است که PJ ها بهترین گروه تمام مناسبت هستند که در ماه مارس، او خطی از جفت های پوپلین تک جنسیتی را با خیاط Savile Row Anderson & Sheppard راه اندازی می کند.
آنها در رنگهای وحشتناک «ریویرا ایتالیایی دهه ۱۹۶۰» مانند صورتی تند و اسطوخودوس خواهند آمد بر اساس گزارش شرکت تحقیقات بازار NPD Group، از نوامبر 2020، فروش لباس خواب از سال تا به امروز در سراسر کشور 5 درصد افزایش یافته است.
حاشیه ای که انتظار می رود زمانی که فروش تعطیلات در نظر گرفته شود، افزایش می یابد. عالی، یک برچسب لباس غیررسمی لس آنجلسی، و برند 24 ساله میامی Eberjey، هر دو گزارش دادند.
که فروش پیژامه در سال گذشته دوبرابر شده است و پس از کمتر از یک سال فعالیت، لباسهای راحتی لس آنجلسی، Leset، تقریباً از همه کالاها فروخته شده است.
پس جای تعجب نیست که برندهای دیگر به سبک چرت زدن می پردازند. طراح همنام خود گفت که اشتهای جدید برای PJ ها باعث شد که لیبل نیویورکی Adam Selman Sport که به لباس های ورزشی پر زرق و برق معروف است، راه اندازی خط تولید لباس خواب خود را در یک سال کامل افزایش دهد.
برند سبک زندگی سانفرانسیسکو Athleta این ماه دامنه خواب خود را معرفی کرد و خانه مد پاریسی کریستین دیور به تازگی کپسول Chez Moi خود را منتشر کرده است که شامل اجناس شیک و محکمی مانند لباس خواب توالتی با لوله های مشکی است.